dissabte, 15 de desembre del 2012


  1. "El forn no està per brioxos"


Aquest any entre les retallades, la maternitat, l'euro per recepta, l'increment de l'iva i un llarg etcètera...he decidit fer els regals de Nadal "made a casa" i com que tinc una família una mica extensa  i que a mès no els hi agrada fer l'amic invisible m'he decidit per fer uns tovallons personalitzats.
He tret la màquina de cosir i he posat fil a l'agulla!! No us espanteu però he d'acabar 26 tovallons abans del dia de Nadal. Em vaig firar uns retalls de teles molt vistoses i divertides.
 Aquests estan per acabar estan en la fase 3 de la meva cadena de montatge particular, falta la fase 5 i 6 i empaquetatge!



Trobo que són molt vistosos i fet a mà, per mi té molt més valor que qualsevol artilugi que es queda en un racó de la casa acumulant pols!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada