dimecres, 12 de desembre del 2012

Començant pel pa



Per algún lloc havia de començar i per què no?? ara és un bon moment!!...porto un parell de dies com una nena amb sabates noves i és que a casa ha arribat un aparell nou que es diu Thermomix, ja sé que molts el coneixeu fa temps. He batallat  per aconseguir-la i a casa em van advertir: " si agafem el robot, ens haurem de casar amb ell!"perquè la veritat no resulta econòmic... i efectivament, no paro de fer coses amb l'aparellet, m'agrada molt cuinar i sobretot fer pans o el que s'assembli i aquí us deixo un parell d'imatges de la nova adquisició. I del meu pa amb massa mare que està per llepar-se els dits no va quedar ni una engruna. I ara mateix s'està acabant de coure una nova recepta, foccacia, és un pa italià que sempre m'ha fet gràcia pel nom i la veritat és que té molt bona pinta, aviam que diu el catador oficial de pans (el meu home és com el monstre de les galetes però en pa). Així el tinc content i satisfet per la compra! però tinc la impressió que aviat ens posarem com boletes amb tantes coses delicioses!

Pa amb massa mare
focaccia

Ara mateix tinc el petit dormint i aprofito per escriure, cuinar, fer neteja, i tot el que mai m'haguès imaginat que faria en tant poc temps, és increïble com t'adaptes a una nova situació, però això ja és un altre tema!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada